Toegevoegd aan uw winkelmandje
incl.btw
< Verder winkelen
Winkelmandje
Bestelling afronden
0

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Naar uw account
Zoeken
+31 (0)46 458 68 99 info@furandfashion.nl
By Rademakers

Atelier Rademakers est. 1965

-x-x-x-x-

Bestellen

Hoe kan ik een artikel zoeken op de website?

U kunt een artikel in de webshop selecteren door de gewenste productcategorie aan te klikken, vervolgens kunt u in deze categorie verder selecteren op kleur en maat. Ook kunt u rechtsboven via het vergrootglas iccoon, een trefwoord intoetsen.

Ik kan een artikel, kleur of maat niet vinden. Is dit artikel nog te bestellen?

Wanneer u een artikel, kleur of maat niet kunt vinden op onze site, is dit artikel (tijdelijk) uitverkocht. Wellicht is het artikel nog wel te leveren. Wanneer u een e-mail stuurt met daarin een duidelijke omschrijving naar info@furandfashion.nl , dan zullen we dit voor u uitzoeken, en binnen 24 uur hierover berichten.

Hoe kan ik mijn maat bepalen?

U kan uw maat bepalen met behulp van onze maattabel. Deze vindt u op de maatpagina. Houdt u er rekening mee dat de maattabel slechts een indicatie is en daarom enigszins kan afwijken.

Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Nee, er is geen minimum bedrag vereist.

Worden er verzendkosten berekend?

Voor alle bestellingen tot € 75,- wordt € 7.00 verzendkosten in rekening gebracht voor verzendingen in Nederland en € 13.00 voor bestellingen in Belgie of Duitsland. Bij bedragen boven € 75.00 is verzending gratis. Wanneer u er voor kiest om een bestelling op te halen in onze winkel krijgt u de verzendkosten terug.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook online bestellen?

Ja, indien u woonachtig bent in de Benelux of in Duitsland is dit geen enkel probleem.
Woont u buiten de Benelux of Duitsland en wilt u een bestelling plaatsen, neem dan contact op via info@furandfashion.nl

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Dit is de bevestiging dat uw bestelling verwerkt wordt.

Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Met uw tracking-nummer kan u de meest actuele status van uw bestellingen bekijken. Het tracking-nummer vindt u terug in de e-mail met informatie over de verzending van uw bestelling, die u van ons ontvangt. U kan met het tracking-nummer uw bestelling volgen. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

Het is niet meer mogelijk bestellingen te annuleren als de betaling heeft plaatsgevonden.

Ontvang ik een factuur/kassabon van mijn bestelling?

De factuur/kassabon wordt bijgevoegd in de doos waarin de artikelen worden verzonden.

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze is afgerond?

Als de bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. U zult dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Kan mijn bestelling toch uitverkocht zijn?

Ja, dat is inderdaad mogelijk. Wij doen er echter alles aan om dat zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht het toch voorkomen, dan krijgt u daarvan tijdig bericht en wordt uw betaling teruggestort.

Waarom betaal ik € 7.00 verzendkosten?

Alle bestellingen worden met pakketpost verzonden. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van u bestelling. Met behulp van Track & Trace van PostNL kunt u te allen tijde achterhalen waar uw bestelling zich bevindt.

Contact
Copyright 2018 - Rademakersfurfashion.nl | Algemene voorwaarden | Sitemap | Privacy statement |