Toegevoegd aan uw winkelmandje
incl.btw
< Verder winkelen
Winkelmandje
Bestelling afronden
0

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Naar uw account
Zoeken
+31 (0)46 458 68 99 info@furandfashion.nl
By Rademakers

Atelier Rademakers est. 1965

-x-x-x-x-

Klachten en Garantie

Wat als ik niet tevreden ben over een product?

Als u een klacht heeft raden wij u aan om met het artikel en de kassabon/ factuur naar de winkel te komen, ter plekke kan een professioneel team direct uw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via info@furandfashion.nl . Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. 
U krijgt binnen 7 dagen een antwoord van één van onze medewerkers via e-mail of per telefoon.

Hoe stuur ik artikelen met een klacht terug ?

Eerst dient u uw klacht in via info@furandfashion.nl. Indien uw klacht gegrond is kunt u het artikel retourneren. Vermeld u hierbij duidelijk dat het een klacht betreft.

Ik heb een klacht over een artikel dat ik in jullie winkel gekocht heb. Wat moet ik doen?

Heeft u een klacht over een artikel dat u gekocht heeft in onze winkel, dan verzoeken wij u vriendelijk om met het artikel en de kassabon terug te gaan naar de winkel.

Hoe lang heb ik garantie op een artikel?

De garantie op een artikel is één jaar. Bekijk hiervoor de garantievoorwaarden.

 
Contact
Copyright 2018 - Rademakersfurfashion.nl | Algemene voorwaarden | Sitemap | Privacy statement |